Läkarbesök.

Ja så var då läkarbesöket avklarat.
 
Dödsdömd? Nä då så farligt är de inte. Men ett blodtryck på 75/55 är ju inte mkt att hänga i julgran....ett EKG som visa för snabb vilopuls samt att de misstänker att jag har blodanemi, dvs blodbrist. Men just nu händer inte så mkt mer. Läkaren ska ringa med provsvaren ang blodbristen och glukos på fredag. Kroppen är inte hundra och jag har verkligen inte inbillat mig. Även en remiss till hjärtspec på ackis skulle skickas så de får kolla upp det ordentligt igen! 
   Var en jätte nogrann och gullig läkare på husläkarmottagningen som jag träffa så det känns tryggt. 
 
Så nu är det bara o vänta....o den väntan ska inledas med vila. För nu är jag tröttis efter utflykten till stan! Melvin sover han oxå så gäller att passa på att vila själv oxå.
 
Måste ju försöka få huset städat idag med, för imorn kommer pappa på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0