Inga provsvar...

...än. Jag hade verkligen hoppats på att läkaren skulle ringa idag med mina provsvar, men icke. Telefonen har varit hur tyst som helst :( Nu står hoppet till att de ringer imorn så jag slipper vänta hela helgen också. Så håll tummarna alla läsare att jag får provsvaren imorn och att det är bra provsvar dessutom. 
   Hur mår jag då? Ja dagen idag började ganska skapligt med att jag och Melvin sov ändå till 10. Mådde okej fram till ca 14 och då kom mattheten smygande och när klockan var 15 så bara låg jag på Melvins golv och tittade på när han och Bengt lekte :) Så tacksam jag är att Bengt kunde komma och underhålla lillskrutt idag!!!! Man känner sig inte direkt som en bra mamma när man är helt utslagen. :( Det är frustrerande på många sätt detta. Hoppas det vänder snart.

Annars så funkar ju allt bra!!! Melvin är lika sprudlande glad o go som vanligt och lär sig nya saker hela tiden, jag är så fantastiskt lycklig över att jag ska få vara hemma med honom ända till nyår och se alla hans framsteg som han gör. Imorn är det fredag vilket innebär att det sen är helg och jag kan få lite mer hjälp av Magnus. Dock så har han några matcher att skriva/titta på på lördag så då kommer ju (som jag skrivit innan) Madde och myser med mig och Melvin =) Ska bli super mysigt. Just nu är alla fina besök av fina vänner guld värda. De gör att jag får lite ny energi även om det tar väldigt mkt av den lilla energi jag har också eftersom man försöker vara pigg o glad. Men jag ska stå ut och snart vara ordentligt pigg och glad igen. 

Min största motivation är trots allt i nästa vecka....då kommer min älskade bror och hans nettan hit. Finns ingen familjemedlem jag älskar mer än min bror. <3 

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen bara ligga här på soffan o slappa tills Magnus kommer hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0