God förmiddag!

Ja hej på er alla förmiddagsläsare :)
 Vad gör ni idag?! Själv så sitter jag just nu i soffan och tar det väldigt lugnt. Försökte sova en stund men då våra närmaste grannar bygger altan så sket det sig. Jag är ju så förbaskat lättväckt så jag hann somna men vaknade varje gång de kapa nå bräda eller skruva/hamra något. Så jag klev upp igen. Tack o lov sover Melvin trots alla knasiga ljud =) 

Är pyttelitte piggare idag! Vilket inte betyder pigg, men tror inte jag ska ramla ihop så fort jag rör mig iaf! Hoppas det kan få vara en hyfsat bra dag hela den här dagen så jag kan gå ut lite med Melvin sen när han vaknar och ätit lunch. Ska tappert försöka städa av lite granna här hemma också...det är ett halvt krig här känns det som. Så får se hur mkt jag orkar....ska ta det sakta men säkert tänkte jag. Går det så går det annars får det helt enkelt vara lite damm här och var tills Magnus hinner städa lite. 
   Ikväll kommer Carro, Peter & Emilia på besök. Ska bli fantastiskt kul att få träffa lite vänner. Älskar att vara med Melvin på dagarna men man blir inte så klok av konversationerna med honom bara ;)
Nästa glädje i veckan blir att se fram emot lördag då Madde kommer och myser med mig & Melvin då Magnus jobbar. Blir skönt o veta att man inte är alldeles själv med lillskrutt när man inte är hundra, och med Madde vet jag att jag så kan gå i pyjamas om jag vill, jag kan vara precis så som jag känner mig. Man behöver liksom inte göra sig till och hon vet ju hur jag mår. Så det kändes så naturligt att fråga om hon ville komma och leka - mysa med oss =)

Men nu vila i soffan lite innan Melvin tänker vakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0