Fyndat =)

Ja men oj så jag har fyndat!!!!
   Finns ju en sida på Fejjan som är som blocket fast det är bara med personer från Uppsala (vet att det även finns för andra städer i vårt avlånga land =) ) Satt o läste runt lite på sidan igår och klicka först in mig på en super fin långkläning :) Jag har så gärna velat ha en fin långklänning som verkligen räcker ner till mina fötter och inte halvvägs...Så skrev meddelande till tjejen som sålde klänningen och idag skulle vi ses. Hon hade även en annan klänning som hon ville bli av med så hon tog med sig den också. Sagt och gjort och jag var två klänningar rikare!!! 140:- varav en var helt ny och den andra var en finfin festlångklänning!!! Helt klart en toppenaffär!!! Sen var det ju affären som jag nog sent kommer att glömma! lyckades hitta en annons om en brunrutig vinteroverall från Polarn o Pyret.....Såg super fin ut på bilden och var även så i verkligenheten. För jag bad att få ses idag och att jag skulle köpa den om den såg fin ut. Det sjuka är att den typ är oanvänd och jag fick den för 150:- Jag kollade på polarns hemsida på vad årets vinteroveraller kostar i Melvins storlek och de ligger för tusan på 1399:- Så ja, jag tycker att jag gjort toppen fynd =) Lyckades dessutom i väntan på tjejen med overallen hitta ett regnställ för 199:- till Melvin! Så nu är vi snart färdigrustade för höst och vinter åt lilleman förutom på fötterna.

Är väldigt trött nu ikväll efter att ha åkt bil fram o tillbaka till Uppsala och en liten liten snabb middagshandling på maxi. Är galet vad kroppen tar stryk fort när den från början inte är hundra. Ska ta en dusch nu och sen gotta ner mig i soffan till nya avsnitt av Halv åtta hos mig och lite senare ikväll Ensam mamma söker =) 

Ha en fin kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0