Frisörbesök!

Idag var det premiär för något nytt igen för Melvin :) Det var ett besök hos bästa frisren Wirvla på agendan!!!! Jag gick dit med inställningen att detta kommer aldrig gå, mn ack så fel jag hade!!! De gick super bra :) Melvin satt så fint där i stolen och fick mumsa lite banen under tiden. Det var bara när hrfönen kom fram som det var lite läskigt. Men nu är lillskrutt fin i håret, dessutom fick han lite lila och blå färg i håret! Klart man mste vara cool nr man varit hos frisören :) Magns snagga huvudet han med och jag blev klippt. Så det va hela familjen Klarin som fixade frisyrerna :)
 
Mellan fyra halv fem nåt så kom papa & Eva hit!!! Då blev det såklart Melvin bus innan det var middag för honom och sen fortsatte morfar o Mevin att bsa tills det var sängdags för lilleman :) Steax innan 19 somna han och då mumsade vi middag!!! När middagen ch disken var klar så bosatte vi oss i soffan framför tvn och har bannemej suttit här sedan dess dock ska jag a o krypa till sängs alldeles strax...ögonen går i kors. 
   Imorn så sa ju läkaren ringa o ge mig mina provsvar....får se vad de säger!!!
 
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0