Dags igen?

Ja vi får väl se.... Det jag pratar om är om det är dags för nå mer tand för Melvin. Idag när han fick sitta o mumsa på en bit smörgåsrån och jag mumsa frukost så såg jag plötsligt hur det var blod på överdelen av rånet...så funderar på om det är dags för någon tand i överkäken att titta ut nu med. Var ju precis så det blev en vecka innan han fick sina tänder där nere. Dvs det blödde och han var gnällig Dock har jag inte märkt av nå gnällighet ännu...vi får väl se vad som händer och fötter!!!!

Just nu så tar Melvin sin förmiddagsnap! Förhoppningsvis så sover han riktigt länge så han är pigg och glad på mamma-barn dejten efter lunch!!! Hihi vi har sådan tur idag jag & Melvin att Magnus ska iväg samtidigt som oss så han skjutsar oss till stan :) Får väl se om vi tar oss en promenix sen inne i stan innan vi tar bussen hem i eftermiddag! Det får tiden utvisa. 

OS idag då, ja ikväll så spelar de svenska herrarna handboll! Det måste ju ses! Vet inte hur jag ska hålla mig vaken då den inte börjar från typ 22.30 eller vad det var men jag får väl sätta tändstickor i ögonen så de håller sig öppna :P 

Det var allt för nu mina vänner!!! Ha en underbar dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0