Bengt på besök!

En helt fantastisk dag är snart till ända!! 
 
Dagen började med att jag och Melvin sov till till 9,20 :) Sen hade vi såklart vårt ovligatoriska morgonmys och han tog sig morgon-kryprunda och röjjde upp bottenvåningen så det skulle synas att Jag är vaken!!!! Vid 10 klev vi upp och käka frukost....och vid kvart i elva kom Bengt hit!!! Hihi hade pratat med henne igår och då snacka vi om att hon skulle komma när hon vaknat, typ runt 11-11,30. Men så blev det inte riktigt så jag o Melvin skutta i pyjamas. Men det bjuder vi på!!!! 
   En dag full av bus och lek både inne och ute!!!! Melvin var på sprudlande humör och sov helt perfekt på dagen idag så han sedan somna som en klubbad säl ikväll!!! Idag har Melvin börjat gå och bara hålla en i en hand :) Så nu är det bra nära att han kommer traska själv!!! Han har även lärt sig att peka/titta på lampan när man frågar var den är!! Stora killen, lär sig mycket hela tiden nu!!!
   Fick lite röjhjälp av Bengt i köket också eftersom jag mår sådär själv. Men imorn är det dags för läkarbesök kl 9 så får vi förhoppningsvis svar på varför jag tuppar av lite hit och dit och allmänt är helt sänkt, inte varje dag men typ 5/7 dagar orkar jag knappt med hela dagen, jag är liksom yr och svimfärdig hela tiden från jag vaknar! och det funkar ju inte nu när Magnus börjat jobba igen. Får väl se vad det kan vara för tok! 
 
Imorn som sagt läkarbesök kl 9 och då kommer farfar Pelle och passar Melvin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0