Snart är vi redo.

Jahoppsan sa! Onsdagen är här :) En dag som började lite för tidigt för min smak! Melvin vaknade redan strax efter 7 o tyckte att det var dags att fylla blöjan och ville sen givetvis ha en ny blöja. Magen fortsätter gå på rätt håll och det känns fantastiskt!!! Inte lika fantastiskt att han vaknade till så pass mycket att han tyckte att nä, mamma! Nu villjag inte sova mer! Men lite morgonmys gick han med på så vid 8snåret masade vi oss upp och lekte! Så kan det vara....men oj så trött man är när man inte alls är van vid att stiga upp sådär "tidigt". Men ibland observera IBLAND skulle jag vilja att han vaknade sådär tidigt....till exempel när det är dags mammagruppsmys! För det verkar som att alla de andra är så mycket mer morgonpigga än lilla Melvin! haha jag får ju alltid väcka honom för att vi ska hinna iväg och då brukar vi typ ses runt halv 11-11. Galet!

Men än så länge ligger jag och melvin lite lågt. Hans mage är ju nästan helt hundra nu men tror vi håller oss till små utflykter på sin höjd så vi får ordning på hans mat ordentligt och att hans mage blir återhämtad! Men från och med nästa vecka då vill vi ha nya roliga äventyr att hitta på med!!!

Nu vaknade lillskrutt från sin förmiddagsvila så nu ska vi ha bustajm!!!

Ha en underbar dag kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0