Äntligen...

ÄNTLIGEN har Melvin typ blivit kvitt sin förkylning!!! Så himlarns skönt :) Dock kvarstår magbesvären och det i värre grad än tidigare. Nu har han på två dygn inte lyckats äta ett enda mål mat utan att bli dålig efter. Så det är ett väldans pendlande i hans humör här hemma! Allt från pigg o glad o leker tills att allt bara är super besvärligt. Ja att det ska gå över under helgen i hans mage börjar jag misstro....inte mkt av mig som tror att han ska bli bra. O isf blir det till att ringa bvc direkt på måndagsmorgon när de öppnar, så vi kan få svar på om det är nå allergi eller magåkomma. Men snälla alla ni, håll tummarna för det bästa.

Utöver lillskrutts besvär så har det varit en skön dag idag! Jag bakade kladdkaksmuffins i förmiddags så blev alldeles perfekta =) Så de mumsade vi på till fikat när H & H kom hit o hälsa på! En mysig eftermiddag med en massa babbel och så hämtade de ju Melvins förra vagn som H's bästa kompis köpt av oss!!! Toppen! Massa plats i klädkammaren ledig igen. Nu ikväll har vi alldeles nyss ätit en smaskig grillad middag :) O nu sätter Magnus pricken över i:et och jobbar. Det är så tråkigt att det är så sena matcher på lördagarna. Magnus kommer typ inte ha jobbat helt klart från vid halv10-10 ikväll. Trååååk. Även om han inte kommer sitta och skriva konstant hela kvällen utan lite till o från.

Nu ska jag ta hand om disken efter middagen och sen ska jag inte göra ett jota mer idag! Ha en skön lördagskväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0