Sprudlande glad!

Dagen idag började ju inte så positivt. Ringde ju veterinären å Bamses vägnar. På onsdag i nästa vecka får vi veta vad som händer o fötter med honom.

Men det hann bara gå cirkus 2h efter denna dystra start på morgonen så blev jag genast en mycket gladare person! Min bror har fått lämna sjukhuset idag. Han är absolut inte frisk....fortfarande lite var kvar i lungan men läkarna hoppas och tror att en 14 dagars antibiotika kur ska ta hand om detta. Så nu ska han vara hemma och krya på sig i två veckor innan han ska på återbesök och kolla lungorna igen. Så nu är det bara att hålla tummarna att det inte blir några fler bakslag för det orkar vi inte med. Det sov var fantastiskt var att idag lät min bror som min bror i telefon, det är typ första gången sedan mitten av februari som han lät så pass kry!!! *Glad*!!
Annars då?! Ja idag har Magnus varit ledig så vi har haft en jätte härlig familjedag! Vi var en tur till ikea för att köpa en ram åt pärltavlan som jag gjort! Så nu är den inramad och klar, jag är helnöjd! Lägger upp bild på den då jag överlämnat den till Fian & Seb =) När vi kom hem från stan så tog Magnus och Melvin en tupplur tillsammans. Stackars Magnus kom ju hem halv4 imorse från Borås. Sen blev det middag innan en trädgårdsarkitekt som Pelle känner kom och spana på vår trädgård och ska rita upp den med lite idéer på vad man kan plantera var o så!!! Ska bli spännande att se!
   Nu ikväll har Magnus sett på hockey och är dessvärre lite butter nu då det är klart att Leksand inte går upp i elitserien, jag monterade pärltavlan och hade Anna här på en snabbvisit=) Anna kom in för att spana in vart vi har kattmat o sånt för hon och Tomas ska vara så snälla o goa o titta till våra små 4-benta vänner i helgen!

Nu blir de soffmys innan sängen ropar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0