Snörvel snörvel.

Ja jösses så det låter om lillskrutt. Han har verkligenblivit super förkyld. Tack o lov är han på gott humör ändå och äter som han ska men det låter så jobbigt för honom att andas. Framför allt när han sover. Trodde att natten som nu var skulle bli katastrof eftersom han är så förkyld...men en enda gång var jag upp till honom och det var vid 02 då han drömde, skönt att han kan sova...då blir hansäkert kvitt den dumma förkylningen snart igen!

Det blir helt enkelt en hemmadag för mig och Melvin idag så han får krya på sig. Jag ska se till att göra lite ny mat åt honom samt moppa golven! Får väl se om jag får det jag vill gjort...allt beror ju på lillskrutts humör! Men just nu sover han så jag ska ta o passa på att moppa golven :)

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0