Snigelpost!

Ytterligare en snörvlig dag för lillskrutt är till ända. Iofs för ett antal timmar sedan för hans del men ändå! Håll tummarna hårt att den där förbaskade förkylningen är bättre på honom imorn!
   Det har varit en ny hemmadag med tanke på Melvins dunderförkylning. Skulle själv bara velat vara hemma o dega om det varit jag som var sådär förkyld, så låter honom få vara hemma och krya på sig! Jag har alltid saker jag kan göra när han väl sover! Har till empel fått huset både dammsugit och golven våttorkade i veckan! Imorn ska jag attackera badrummet här nere om han tänker sova nå längre sammanhängande tid!

Fick hem alla foton idag som jag beställde i förrgår,närmare bestämt 226 st :) Så ikväll har jag sysselsatt mig med att sortera dem i ordning och satt i dem i album, samt skrivit om bilderna! Det har tagit sin lilla tid men det känns väldigt bra att det är gjort. Jag tycker ju själv om att titta på foto från när jag var barn så tänker detsamma åt Melvin, att han ska få ha bilder o titta på. Dock är jag väldigt noga med att skriva hur gammal han är på bilderna så han får veta det också =)
Känner mig lite extra duktig idag att jag äntligen ficktummen loss och skriva ett litet brev till min mormor samt skicka lite bilder till henne på Melvin. Har inte skickat en ända bild tillhenne sedan han föddes *skäms på mig* Men nu har jag som sagt både skrivit ett litet brav och skickat lite foto med den hederliga snigelposten =) Tror hon kommer få bilderna efter helgen för den brevlåda jag tog en kvällsprommis till töms kl 10 imorn förmiddag. Tror säkert hon kommer bli glad! Är bara till henne jag framkallar bilder, eftersom hon inte har någon dator där hon kan titta på alla bilder vi lägger ut på honom! O jag vet att pappa min har gett min farmor lite bilder =)

Imorn äre fredag!!!!! Ska somsagt försöka hinna med att storstäda badrummet här nere och så skulle jag gärna hinna baka något =) O givetvis så blir det fredagsmys imorn kväll!!! Men nu ska jag faktiskt gå o lägga mig....är rysligt trött idag.

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0