Nytt samtal med Ackis.

Ja efter den något förvirrade morgonen och jag kände att bvc lyssnar inte på mig så tog jag och Magnus beslutet att återigen ringa till Ackis.
  Sagt och gjort och fick prata med en kollega till tjejen som jag fick prata med igår eftermiddag. Återigen en mycket trevlig person som lyssnade och ställde relevanta frågor om hur Melvin mår. Återigen tryckte han på att fortsätt med vätskeersättningen tills Melvin får behålla lite mat och GE mjölkfritt. Han sa rent ut sagt att vi skulle skita i bvc i den här frågan. Så ska vi se hur lillskrutts mage reagerar på detta och på måndag ska vi åter kontakta läkare. Antingen för att dokumentera att det är mjölkallergi alternativt om han inte blivit bättre så fortsätta utredningen och se vad det då kan vara! Men han i tele idag från ackis var precis som hon igår ganska säkra på att det är någon allergi och inget virus eftersom han är inte deckad eller skriker konstant, utan att det jämt kommer efter måltiderna. Så tack snälla ni på Ackis för eran hjälp!! Nu känner jag mig genast lugnare och håller tummarna att Melvins mage gillar mjölkfri mat  :)


En favorit i repris!!! Vår glada lilla kille i farfars keps!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0