Nya färdigheter eller tur?!

Så var det en ny dag! O inte vilken dag som helst, det är löningsonsdag samt att solen skiner så fint från en ljusblå nästan molnfri himmel :)

Det har varit en lite tokig morgon. Melvin har haft VM i att ha läskiga drömmar. Han har vaknat ledsen o sen somnat o vaknat o somnat. Ja så har han hållit på sedan 6 imorse. Stackars liten. Tillslut så fick han komma in till mig och mysa :) Då han låg där bredvid mig och som vanligt ska dra en lite i näsan och allmänt undersöka ansiktet. Då valde jag att blunda så man inte får ett finger rakt i ögat. Efter en kort stund sluta han pilla i ansiktet men var alldeles tyst så jag trodde han hade slutit ögonen o höll på att somna. Men icke, i ett naffs så satt lillskrutt upp. Han lyckades alltså ta sig från o ligga på rygg o "leka" i mitt ansikte till att sitta upp i vår säng!!!! Nu är frågan om det var en turlig händelse eller om han faktiskt snart kommer att resa sig helt obehindrat! Vi får väl se :) Han har ju börjat resa sig "själv" om han får en hand att hålla i! Stora, duktiga Melvin!!!

Nu ska jag och Melvin ta o äta frukost!!!

Ha en underbar dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0