Min lilla röda är inte längre trogen

Just nu blir jag lite tokig! Min dator vill inte starta *morr* den startar i felsäkert läge men inget annat. Gahhh min söta lilla röda dator som är en så trogen vän är inte så trogen längre. Istället har jag lagt vantarna på ipaden i hushållet men tycker det är lite smådrygt att blogga och överhuvudtaget att surfa på den. Jag är väl gammal eller nåt som gillar min dator! Speciellt när inte msn heller vill starta på ipaden. Jaja, i-lands problem egentligen. Har fått en massa gjort idag till Melvin iaf. Har gjort 14 burkar fruktpuré :) Dessutom två nya smaker kiwi/päron och äpple/banan/apelsin. Gjorde som så att jag gick in på sempers hemsida och kollade vad det fanns för nya spännande smaker från 8 månader. Galet att lillskrutt snart är just 8 månader!!! Sen har vi haft en massa bus och så tog vi en härlig tupplur tillsammans på eftermiddagen.
Hade två kissemissar som hade rally till halv4 imorse så var inte den bästa sömnen inatt.
Apropå katterna, usch vad jag inte känner att jag är redo att släppa ut dem :( Samtidigt som jag vet att det är sista utvägen för Bamse. Har iaf köpt en kattringklocka så vi ska veta när de är utanför och vill komma in! Det hjälper mitt hjärta litegranna :) Får se om mitt lilla psyke är redo i helgen att börja släppa ut dem lite försiktigt!

Just nu sitter Magnus och ockuperar tvn med slutspelshockey. Jag är mest less på det då det varit hockey heeeela tiden nu känns det som. Längtar till det är slut, så ur den synvinkeln hoppas jag Brynäs vinner idag! Annars bryr jag mig egentligen inte om vilket av lagom som vinner.

Så vad kan då passa bättre än att man gör sig en smarrig kopp te och kryper ner under en filt i soffan! Kanske rent av hämta min bok på nattduksbordet och läsa lite :) Ja så får de bli!!!

Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst vet du att kiwi är väldigt lösande för magen och likaså päron? Tänkte bara med tanke på barnets magproblem det sista, att hans mage kanske kan reagera rätt starkt på just sådana frukter.,,

2012-04-21 @ 07:37:06
Postat av: Anonym

Hans mage mår alldeles utmärkt igen så går finfint med all frukt nu!

2012-04-21 @ 11:35:32
Postat av: Sara

Vad skönt. Om magen tjorvar igen kan du ju prova att ta bort kiwi då det är galet lösande i stora mängder och mängderna tenderar ju att bli stora i relation till de små liven oavsett vilken mängd det är. Sedan kan det ju vara juste att låta små magar återhämta sig innan det serveras frukts som sätter sprutt på magen ifråga..

2012-04-23 @ 18:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0