Måndag igen!

Då var det ny vecka och den har börjats med att jag tog en dusch medans Melvin satt o lekte på badrumsmattan! Sen mumsade vi en smaskig grötfrukost tillsammans innan det var Melvins tur att få bada :) När allt detta var gjort så var lilleman jätte trött och deckade! Så nu har han sovit sedan 40 minuter och jag hoppas han sover en stund till!

Idag har jag och Melvin inga speciella planer. Ska ta o lyfta luren och ringa hans läkare o ge besked om hur det är med hans mage nu och få veta hur vi ska gå vidare. Annars så ska vi väl bara vara hemma o leka o busa till vår älskade pappa/make kommer hem från jobbet runt 17 :) Ja, jag ska nog se om jag kan ta en liten tupplur på eftermiddagen med Melvin för är trött som ett as. Hade en Bamse som agera terrorist tidigt imorse så jag blev galen. Jag har noll tålamod med honom längre om nätterna. Stackars oss alla.

Måste ta o bestämma middag oxå! Spagetti & köttfärssås eller falsk gulashgryta är frågan. Nu, ringa Melvins läkare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0