Klantigt!

Idag har jag varit så fruktansvärt trött.....hade jätte svårt att sova igår kväll då jag låg och tänkte väldigt mycket och fällde en och annan tår. Men tillslut så somnade jag men då hade Melvin en något sämre natt så han vaknade redan klockan 02,50 och ville ha käk. GAHH. Då kände jag mig mer död än levande. Tur som så sov han typ i samma sekund som jag lade ner honomi hans säng igen :)
   Sen har jag och Melvin varit ensamma hela dagen. Magnus är i Borås och har tittat/skrivit om basket. Så han kommer väl hem runt 04 eller nåt sånt inatt.

Idag var min mamma klantig!! Vilket man kan vara ibland.
   Det hela började med att jag kommenterade en väns foto på hennes dotter där hon så sött satt i diskhon o lekte :) Detta syns ju sedan i min logg (eller vad det nu kallas) att jag gjort detta så att mina vänner kan se det! Sagt o gjort....Då har ju min mamma sett att jag kommenterat min väns foto och då delade hon det och skrev att det var hennes barnbarn som satt i diskhon. Lite klantigt att inte se att det absolut inte var Melvin på bilden! Så blev lite pinsamt det där så jag fick skriva till till min vän och be om ursäkt att ett foto på hennes dotter blivit delat av någon hon inte har en aning om vem det är och så bad jag henne ta bort delningen eftersom det var fel info under bilden också. Verkar som om hon lyckats för jag hittar den inte ikväll på mammas facebooksida. Så allt har nu löst sig även om det blev en lite pinsam situation :)

Ikväll blev jag färdig med pärlandet av pärltavlan som liknar Agnes :) Imorn ska jag montera och rama in den!

Natten inatt kan bli en spännande historia. Bamse har varit allmänt dryg ikvälloch gått runt och "städat" som han gör ibland. Men snälla ni håll tummarna att han bestämmer sig för att sova och vara en snäll katt :)

Nu ska jag ta o krypa till kojs så timmarna går fort tills min älskling kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, det blev lite tokigt det där med delningen av barnbarn... ;) Men jag tror att det var din mor som lyckades ta bort delningen. Ha en fin dag!

2012-04-03 @ 08:30:36
URL: http://erikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0