Kanske...

...att det händer grejer nu!!! Är det kanske för att alla ni bloggläsare är så gulliga och skickar krya på er hälsningar till Melvin? Det tror jag. Det är iaf fantastiskt....Melvin har bara bajsat en enda gång efter klockan 06 idag. Visst hade han en tuff natt med många blöjor. Men känns som att efter den här natten så har han lyckats tömma magen så bra och inte har han fått några mjölkprodukter alls sedan igår eftermiddag så verkat ju som att hans mage blivit gladare redan. Vi håller tummarna för att det fortsätter såhär! han har ju tom lekt en massa idag och varit en glad kille som satt o "prata" en massa på sin pusselmatta medans han lekte :) Så fortsätt håll tummarna för attt det äntligen blivit en lösning på hans dåliga mage.

I eftermiddag har jag varit iväg själv hemifrån medans Magnus fick ha pappatid själv med Melvin! Jag blev upphämtad av min fina kollega Therese så åkte vi hem till nästa fina kollega Jenny och hälsade på!! O träffade Jennys lilla Elsa på 4v :) Det var jätte mysigt och välbehövligt för mig att komma hemifrån utan Melvin efter att ha varit hemma innanför husets 4 väggar i 8 dagar med honom. Melvin och Magnus hade också haft det mysigt! De hade åkt en tur till affären o handlat middag och varit en liten tur hem till farmor o farfar! Jag kom hem strax efter 19 ikväll och då sov Melvin gott. Det är lite konstigt att komma hem när han redan har somnat o man inte kan ge honom en gonattpuss! Hihi han får en extra godmorgon puss imorn istället =) Sen har jag ätit och duschat och nu tänkte jag göra mig en kopp te och bara lata mig i soffan! Se upplösningen i innebandyn som Magnus tittar på kanske, är avgörande match mellan Storvreta - Falun där Storvreta leder med 6 - 3 och det är ca 10 minuter kvar av matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0