Glada tisdag!

Ja  men visst är det fantastiskt att man från o vara trött o önska att lillskrutt ska vilja sova lite till kan gå till att bli hur glad somhelst och det var så enkelt att stiga upp!!!! Vad är det då som hänt?
   Jo det är en bajsblöja som har förgyllt denna dag! Haha det trodde jag väl aldrig någonsin att jag skulle skriva/säga. Men dagen började med en Melvin som vaknade och bajsa! Det bästa av allt....nu är det nästan helt normalt igen!! Det är så fantastiskt att lillskrutt äntligen får behålla den mat vi ger honom och att magen börjar återgå till det normala. Så nu känns det som att världen återigen är öppen för mig och Melvin. Nu kan man åter ha honom i vagnen och bilstolen utan att vara rädd att det ska bli förstört =)
  Så vad ska man då hitta på med idag?! Ja jag blev ju genast lite sugen på att bege mig till stanför att byta mina jeans jag köpte på MQ i mars som har spruckit i rumpan. Väldigt snyggt *not* Eller omman bara ska ta en långpromenad och njuta av att få komma ut.....ja, jag får nog fundera lite! Någon som kanske vill sällskapa på något av alternativen!?! =)

Ha en alldeles underbar tisdag mina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0