Freeeeedag!

Och det är typ underbart!!! Just för att då har jag Magnus hjälp med Melvin i 2 dagar =)

Imorn äre lördag och få får vi finfrämmande på dagen av fina familjen Ö :) ska verkligen bli super mysigt att ses...har liksom blivit någon sjuk varje gång vi planerat in dejter den senaste månaden. Så imorn får ingen bli mera sjuk än att Melvin är lite snorig än. ska bli jätte mysigt att ses!

Annars då....ja annars så varnas känsliga läsare att sluta läsa nu!
   Vi har ju vår lille skrutt som inte alls är sig själv och kanske börjar vi hitta förklaringen på detta nu. Han har ju verkligen varit tokdålig i magen sedan i måndags...det liksom bara rinner ur honom *Stckarn* det skumma är att det bara är på natten och fram till lunch ungefär. O till lunch omiddag får han ju heltlaktosfri mat eftersomvi bara har sånmat här hemma. Mendåhan får i sig lunch så verkar magen lugna sig lite och han bajsar inte alls! Hmm, vad kan då detta vara....ja eftersom det pågått sedan i måndags så ringde jag idag bvc för att kolla lite med dem. Vad man kan göra utöver att ge honom blåbär,banan o morot som ska stoppa upp lite i magen. De frågade lite hur han var o sådär och vad de kunde säga per telefon idag är att antingen så är det hans förkylning som är i magen och bråkar också. Alternativt så är det någon allergi. O då troligast mjölkallergi. så just nu ska alla ni (som fortsatt läsa!) hålla tummarna att Melvins mage blir bättre i helgen så vi inte behöver påbörja någon utredning om allergi. Jag har ju gått o väntat på att det ska uppkomma något Melvin inte tål...detta eftersom jag själv är laktosintolerant och det finns både den ena och andra allergin inom familj och släkt. Men nu håller jag alla fingrar o tår för att det bara är en dum förkylningsbakterie som är i hans mage o bråkar. Dock säger mig magkänsla annorlunda :S

Ikväll så är det inga planer alls på schemat....det känns som att jag kommer somna på soffan. Är verkligen jätte trött efter dagliga kamper med Melvin nu då hanmest skrikit o varit på dåligt humör. Så får väl se hur länge ögonen kan hålla sig uppe. Men nu är det dags att göra middag!!! Ska göra lax o potatis åt mig o lillskrutt medans Magnus ska mumsa hemlagad pizza! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0