Fredag!!

Så har ytterligare en arbetsvecka snart passerat :) Iaf för alla som jobbar och för mig betyder det att det snart är familjetid!!! Ska bli sååå skönt att få lite morgonhjälp av Magnus för fyyy så trött jag är efter den här veckan.

Idag har jag & Melvin inget speciellt på agendan :) Kanske en promenad om regnet håller sig borta och jag ska laga äppel päpplig rotfruktsgryta åt lilleman!!

I övrigt så är det mycket tankar på Bamse....börjar allt mer fundera på om det snällaste mot honom är att få somna in....han kan ju inte må 100% bra eftersom han har det beteende han har. Och de gånger han fått vara ute har han ju skrikit som en tok vid altandörren istället. Ja, i helgen får det bli ett hundra procentigt beslut.

Nu hör jag att lillskrutt vaknat så ska gå till honom! Ha en fin dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0