En vanlig lördag....

...hos familjen Klarin! Ja det är precis som vanligt här hemma. Magnus är hemma lite nu på förmiddagen innan han efter lunch ska iväg och jobba och sen jobbar resten av dagen plus kvällen. Jag är typ alltid sportänkling på lördagarna och det är faktiskt riktigt tråkigt. När alla andra har en massa mys hela familjen tillsammans så har vi oftast inte de :( Tråk tråk, men så är Magnus jobb.

Just nu tror jag bestämt att båda mina grabbar sover! Hihi, Magnus skulle gå o lägga Melvin men det är väldigt tyst i sovrummet så är ganska säker på att Magnus också tar en liten nap. Själv har jag både hunnit dammsuga och baka =) Jag & Melvin får besök av fina familjen Westberg/Sjödin idag! Det är verkligen på tiden....jätte länge sedan vi sågs! Så lite mys med dem står på schemat idag när Magnus jobbar.
Imorn har Magnus dock mindre med jobb....men han undrade om inte jag & Melvin skulle följa med på Hinden-matchen som är imorn. Vi får väl se.....jag tycker ju inte det är speciellt roligt att se på div 5 fotboll. Vi får väl se vad det är för väder.

Men nu blir det frukost....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0