Dumma laktos.

Då var det åter fredagskväll! Det är postkodmiljonären på tv nu och efter det så blir det nog o titta på let's dance! Detta medans Magnus kollar på basket på datorn. Sociala hemmet idag med andra ord :S
Idag har det varit en lite småjobbig dag här hemma. Melvin har inte velat sova mer än en timme på hela dagen. Det är en aning för lite när man är 7,5 månad gammal. Men trots detta så visade han sig från sin bästa sida då farfar kom på besök med gammelfarmor på eftermiddagen! Då blir man bra stolt. Hade man själv varit så trött som han var då så hade man väl knappt orkat säga hej. Men Melvin busade på precis som vanligt :) Han är verkligen tillbaka nu och är vår glada goa lilla kille!!!!! Dock så slocknade han hav sju ikväll....helt färdig!
Idag har vi inte varit utanför dörren.....det har varit riktigt skitväder. Snöat massor så det säkert låg uppemot en decimeter snö på marken. Men snöandet har övergått i regn ju närmare kväll det blev. Jäkla skitväder...jag vill ha sol o värme ute nu, riktig skön vår. Men ser sådär ut med den saken. Vad jag såg på väder imorse så såg det ju inge vidare ut på hela helgen. Kan hoppas det är fel.
Tror jag ska ta o göra mig en stor kopp varm choklad! Blev så sugen på choklad och det är ju typ den enda choklad jag kan mumsa! Förutom om man bakar ngt med kakao. Jäkla laktosintolerans :(
Han en skön fredagskväll mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0