Det jag trodde....

.....skulle bli en ganska tråkig dag imorse när jag vakna blev alldeles underbar! Skickade ett impulsivt sms till fina vännen Frida och hörde vad hon o hennes familj gjorde idag och undra om jag & Melvin fick komma på besök då Magnus jobba! Men så blev det inte utan det blev lite tvärtom...Frida, Henrik och Meja kom hit istället :) Vi har haft en jätte mysig dag o start på kvällen innan de for. Melvin sov då de kom men vaknade efter ca 40 minuter. Då fick han mellis och vi andra fikade :) Mumsig glass och goda kladdkaksmuffins var på fikamenyn :) Sen blev det fortsatt mys och lek med barnen!! Såå mysigt och kul att se hur fin Meja är mot Melvin. Hon hämtade massa leksaker till honom och sen gick vi allesammans in i Melvins rum och titta i böcker samt lyssna lite när Henrik & Meja spela o sjöng lite :) super mysigt!
Sen blev det middagsdags för barnen och vi pratade med Magnus om att han kunde köpa med sig ngt ätbart till mddag hem åt oss alla! Så det blev en riktigt härlig dag alla sätt o vis. Nu är det fyrtiofem minuter sedan mina underbara gäster for iväg. Jag sitter och ser på "smartare än en femteklassare" och spelar in "kvällen är din" så jag och Magnus kan se det tillsammans när han jobbat klart!!
Puss o kram mina fina vänner!
Glöm inte att titta på bilden under det här inlägget:) Henrik hade det så mysigt med båda barnen i knät i eftermiddags <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0