Bvc

Imornbitti blir det jag som ringer till bvc. Japp, jag har redan bestämt mig för det eftersom Melvins mage inte är nå bättre. Tycker så oerhört synd om lillskrutt. Det är ingen ordning alls påsovklockan härhemma just nu närmagen hela tiden bråkar på honom. Det enda som funkar bra är att han somnar somvanligt på kvällen men har svårt att somna nå mer efter morgonvällingen....då sätter ju allt fart i magen igen. Stackarn. Mår som bäst på natten när han tömt magen innan han somnar. Usch vad jobbigt det är o vara mamma när hanär så här...det finns ju liksom inget man kan göra för att hjälpa honom.

Vi har nyss haft besök av Ivan! Han har varit i Uppsala nu några dagar och hade lite tid även för oss! Så Magnus åkte inoch hämtade honom vid 10 imorse  och har nyss åkt in med honom till stan igen! Magnus behövde ändå handla på byggmax så det passade utmärkt att han skjutsa Ivan :) Kul att han kom på besök!! Synd i synd att Pernilla inte också var med.

Nu ska jag lägga mig ned på soffan o slöa lite, förhoppningsvis hinner jag slumra några minuter. Melvin sover så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0