Äntligen bokat tid!

Gud så skönt det var att komma utordentligt idag och se folk!! Ja vi var tvungna att åka till kvantum o handla hem lite mat! Var liksom ekande tomt i kylen! Men nu är ordningen återställd och vi har handlat hem mjölkfria basvaror så jag kan laga massa mat åt Melvin =) Tror det får bli ett projekt för morgondagen!
   Efter att vi hade handlat och kommit hem så var Melvin helt slut. Han mumsade lite mellis snabbt och sen deckade han i 1,5h. Det märktes att det var länge sedan han var ute så bland mycket folk! Men han var tapper vår lilla skrutt =)

Vad har mer hänt idag då? Ja inte sådär värst mycket....eller ja det beror väl på hur man ser det! Jag har äntligen bokat tid för min tatuering jag velat göra sedan Melvin föddes! Så den 7 maj är det dags! Har även ringt farfar Pelle och frågat om han kunde tänka sig passa Melvin på eftermiddagen den dagen. Dvs fram tills Magnus slutat jobba eftersom jag ska vara på plats hos tatueraren klockan 15. Det gjorde han så gärna så kommer bli en alldeles utmärkt dag! Jag längtar så.

Nu ska jag ta o göra mig en kopp te o gosa ner mig under en filt innan det är dags för bygglov på tv! Men kan inte svika datorn heller....förljer YIF - Sävehof på nätet och YIF leder i paus, hejja hejja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0