6 års saknad.

Ja då är vi på väg. Passerar Södertälje nu, Melvin sover där bak och vi har fått i oss vår frukost!! Gick fint att komma igenom Stockholm så nu bör det väl inte bli några bekymmer på vägen ner till Halmstad! Räknar med nå korta stopp då Melvin behöver äta bara :) men vi är på väg och det känns toppen!!!!

Igår var det en lite jobbig dag. Det är det alltid den fjärde april. Det är datumet då min ängel Elin lämnade mig och hennes familj :( Det är så sjukt att det är sex år sedan....saknar henne så mycket. Tror aldrig saknaden kommer ta slut, jävla sjukvård som inte kunde hjälpa henne inte rättvist att en 22:åring ska lämna livet. Men jag vet att hon är min ängel nu och vakar över alla vänner o familj <3

Nu ska jag återgå till att vara social med Magnus! Även om ipaden säkert kommer fram då o då under resan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0