Nu är han här <3<3<3

I måndags så skrev jag att dagarna både går fort och långsamt. Det är det andra bullar på nu!!! Nu går dagarna i 180!
   Magnus hade ju gissat att vår Pysen skulle titta ut i måndags...och jag måste nog halvt om halvt ge honom rätt. För i måndags så startade värkarna rejält och sedan i tisdags, den 30 augusti klockan 16.45 föddes vår lilla älskling Melvin! Allt gick jätte bra under hela förslossningens gång och Magnus var världens bästa att ha vid sidan om :o) Vi mår kanon bra alla 3 och bara njuter av tillvaron av att från ha varit 2 till 3. Livet är underbart <3<3<3

  

Vår sötnos!!

Veckan har rullat på sedan i tisdags då Melvin kom till oss. Något besök varje dag och annars massor av familjemys.

Tidigare idag var Magnus syster Annicka med familj här!! Så det har varit en riktig familjedag för Melvin. Nu är det bara Hasse kvar innan Melvin har träffat hela pappa Magnus familj!
   Ikväll är Magnus på kräftskiva med UNT. Jag hoppas att han har riktigt trevligt! Under tiden så är farmor här (Melvins farmor!) och myser med mig och Melvin! Riktigt mysigt att få ha bara farmor här en gång, det har nog aldrig hänt förut att Monica har varit här själv. Mera sånt tack =)

Nu blir det fortsatt mys med Monica och Melvin!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh va härligt Sara! Kul att allt flyter på och ta vara på alla stunder med familjemys! Det är ju det bästa som finns!! Kram till dig och din familj!

2011-09-05 @ 11:02:16
Postat av: Katarina

Grattis!!

Jag glädjer med mid dig och Magnus!!

2011-09-06 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0