Melvin 4veckor

Gårdagens BVC-besök gick utan anmärkning!! Lillskrutten hade ökat hela 490g och vuxit 0,5cm på en vecka!!! Han ska bli en stor kille han, det märker vi!!! Kanske en basketspelare till pappas förtjusning??? :oP Pratade även med vår sköterska på BVC ordentligt om att han nu enbart äter ersättning. Hon tyckte det var ett klokt val efter att ha kämpat i 4v med amningen. Så nu är det ersättning för hela slanten och det går alldeles utmärkt...Melvin är nöjd (den mesta tiden) även om han nog har lite jobbigt i magen i omställningen från bröstmjölk till bara ersättning.

Idag har vi haft besök av Sara & Wille!!!! Det är helt galet att lillskrutten där redan är 9 månader, tycker inte det var så länge sedan jag och Magnus var hemma hos Sara & Erik o hälsade på dem o Wille bara var 4v, dvs så gammal som Melvin är nu. Galet =) Tiden går så fort.

Idag har jag äntligen fått tummarna loss o tömt kameran! Jag hade inte lagt in en enda bild på datorn sedan Melvin föddes. Magnus som lagt in dem på sin dator. Men nu så är jag ikapp....så bjuder på några bilder här!!!

     


     

Bilderna, nr 1 är överst till vänster,
Bild 1; Magnus o Melvin myser i soffan <3
Bild 2; Sova i babysittern med gosfilten o alfonssnutten är toppen! Det gör Melvin ofta!
Bild3; Bamse o Melvin sover i soffan!
Bild 4; Bajsminen!
Bild 5; Mys på fällen.
bild 6; Mamma - son mys <3

Nu blir det lasagne till middag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0