Trodde jag glömt ge honom mat...

Idag när jag vaknade så trodde jag för en sekund att vi hade glömt o ge lillkillen mat inatt....jag tittade nämligen på klockan och den var 07.10 och jag hade då sovit sedan strax innan 24. Men nejdå, Magnus lugnade mig att han hade varit vaken då Melvin hade vaknat inatt o velat ha mat så han hade matat honom!!! Jag hade helt enkelt inte hört dem =) Det kallar jag att slappna av o sova gott när jag i mitt undermedvetna visste att Magnus var uppe o jobba inatt. Tack älskling för att jag fick sova <3<3<3

Idag var första gången Magnus har varit på kontoret i Stockholm sedan Melvin föddes. Så han åkte hemifrån strax innan halv8 imorse. Då fick lillkillen käk och sen somnade vi om o sov till ca 10.30. Dagen fortsatte sedan med ett bad för Melvin. Han var så nöjd idag när han fick bada...det var tom så han kicka med benen i vattnet så det skvätte lite. Det var en fantastiskt mysig start på dagen =) Dagen har sen fortsatt med mat, sömn o mys hemma! Sandra var här mitt på dagen och hälsade på oss.
   Nu är middagen i magen på mig och Magnus och jag väntar faktiskt på att Melvin ska vakna inom en halvtimme eller nåt i den stilen och vilja ha käk! Magnus tar en tupplur här i soffan brevid mig...han jobbade ju hela natten och sen har han som sagt varit i Stockholm. Så han har inte sin piggaste kväll.

Ska passa på att ta en kopp te i lugnet som nu råder och skriva om dagen i Melvins dagbok innan han vaknar! Japp, än så länge har jag faktiskt varit så duktig att jag skrivit dagbok åt Melvin varje dag sedan han föddes. Mitt mål är att skriva varje dag under melvins första halvår. Orkar jag sedan så kanske jag fortsätter tills han är 1 år gammal....men det får vi se hur det blir med den saken! Men det är faktiskt riktigt roligt att skriva, och ännu roligare lär det väl vara om några år när man själv kan läsa det och om ytterligare många år när Melvin själv kan läsa sin dagbok!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0