Långväga besök

Då har vi haft första långväga besöket =) Det var underbara Pernilla som har varit och förgyllt våran helg!!! Hon kom i lördaga vid lunch och vi lämnade henne på Arlanda igår kväll.
   Lördagen bjöd på massor av mys. En promenad i det härliga vädret och grillning på kvällen. Hihi Melvin passade även på att bajsa och kissa på kors o tvärs samt på mig och Pernilla. Allt för att Pernilla skulle känna sig så välkomen som möjligt =)
   I söndags så åkte Jag, Melvin och Pernilla till stan. Där blev det fika/lunch med goa Jenny från jobbet!!! En riktigt mysig eftermiddag där Melvin skötte sig exemplariskt! Inte ett pip under hela fika stunden. Kvällen bjöd på mys hemma i soffan och Melvins premiärbad. Det var inte helt uppskattat av lilleman. En arg Melvin bada men så fort han fick komma i handduk och mysa i famnen så var han helnöjd direkt!
   Igår, måndag så var det upp "tidigt" Vi skulle åka mot stan kl 10. Jag och Melvin skulle till BVC, Pernilla kila till jobbet och hälsade på och Magnus skulle iväg till Stockholm på presskonferens. Melvin är en duktig kille som hade gått upp 295g så nu väger miniman 3595g =) Toppen!!! Dagen fortsatte med lunch hemma hos Sara & Wille. Mys mys och tack för smaskig lunch. Sista anhalten för dagen blev en tripp till Gränby C. Pernilla lyckades hitta lite fina tröjor och jag köpte endast en "dinglis" till vagnen som Melvin kan kika på då han är vaken!

En riktigt mysig helg!!! Dock var vi trötta igår jag och Melvin. Klockan 23 var både han och jag deckade :) Och idag har vi inte gjort många knop. Klockan var nästan 14 innan vi klev upp. Dock himla skönt då jag vaknade kl 10 med huvudvärk. Melvin sov än och Magnus hade tagit upp honom då han knorrade lite så jag fick sova vidare. Så skönt det var för när jag vaknade igen halv1 var huvudvärken borta och man kände sig som en pigg o glad mamma igen =)

Just nu ligger lilleman och sover i sin säng i sitt rum! Magnus sitter och småjobbar lite grann och jag bara softar i soffan!! En riktigt lugn och skön dag efter en helg full av äventyr. Har en till lugn dag på schemat imorn för att sen på torsdag få besök av pappa & Eva över helgen!

<3 Magnus <3 Melvin <3


Kommentarer
Postat av: pernilla

Längtar redan tillbaka var så mysigt att få komma på besök!! kram på er

2011-09-13 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0