Ändrade planer för dagen...

Idag hade jag en fantastiskt trevlig dag framför mig hade jag tänkt!

Dagen skulle börja med veckans BVC-besök för mig och Melvin! Vi skulle ta vår premiärtur på bussen in till stan och sedan vidare med stadsbussen till BVC. Efter detta så var min plan att vi skulle ta en tripp till jobbet och hälsa på =)
   Men shi fick jag. för en dryg timme sedan så fick jag sms av Frida från jobbet att det börjat gå svinkoppor där. Så ett besök på jobbet blev då uteslutet. Verken jag själv vill ha det och jag vill absolut inte att Melvin ska få det. För som jag förstått det så är det väldigt smittsamt.
   Istället blev det då så att min söta älskling kör oss till BVC så kan han också få träffa på vår sköterska och sen bär det av direkt hem efter de. Kan ju hoppas på att det slutar regna framåt eftermiddagen så man kan ta en promenad idag iaf! Tråkigt o bara sitta inne om dagarna. Speciellt när man hade tänkt sig något helt annat. Men men, så kan det vara. Nu håller vi tummarna att lilleman gått upp lagom mycket i vikt samt växt lite lagom på längden också!

Återkommer med en rapport på BVC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0