Underbar lördag!!

En helt fantastisk lördag som inleddes med att hela familjen sov till klockan 11 =) Eller ja lördagen startade med en toppen natt av lilleman! Han käkade 01.15 inatt (sovit sedan 21.30) då Magnus inte ens hade somnat och sen sov han ända till 07.05 :oD Dock var han mer trött o somnade om i sin säng igen till klockan 11, helt otroligt!!!!
  
Matthias kom hit idag och drog el till uteförrådet och fick upp en lampa o lite så, tack tack!!! Även jag och Melvin passade på att gå ut o njuta i höstsolen då Matthias & Magnus var ute!
   Sen kom "Bengt" på ett besök och vi fortsatte dagen med en 45 minuters promenad! Det har varit helt fantastiskt väder idag.

Nu myser jag o Melvin lite i soffan i väntan på att Magnus ska komma hem från dagens jobb. Dessutom med pizza till middag. Sen blir det familjemys för hela slanten ikväll!!

Tills imorgon hoppas jag på lika fint väder som idag så Melvin kan ligga o mysa i vagnen och jag kan få dona o göra fint ute i förrådet. Detta, så man lätt kan hitta det man söker samt plocka in blommor och utemöbler...riktigt höstgöra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0