Sovit NIO timmar :)

Ja skämta inte att jag fick en chock när jag tittade på klockan idag! Förutom en minitripp upp till Melvin 07.05 (vet inte om han drömt eller nåt för han somnade om då jag kom o smekte honom över huvudet o han fick nappen) så har jag sovit mellan 23.30 - 08.50 =) Helt galet! Jag har inte ens hört Magnus o Melvin inatt, mina älsklingar som låtit mig sova <3<3<3
   Kändes extra välbehövligt just inatt att få sova. Har varit två lite kämpiga dagar med lilleman. I onsdags så skrek han så fort man lade ner honom själv. Spelade ingen roll om man satte sig intill honom eller rent av lade sig tillsammans med honom så var ingenting bra. Han var kort sagt grinig en hel dag. Tack o lov så sov han skapligt på natten iaf! Igår så var dagen lite bättre men ändå inte helt bra för o vara Melvin. Men efter att han tillslut mitt på dagen bajsade som en tok så blev hans humör genast bättre! Så där var helt enkelt bekymmret.
   Idag har han än så länge visat sitt vanliga Melvin humör. Han berättade så klart att han var hungrig klockan 9 när han vaknade. Sen har han och jag myst i soffan och vips så sov han utan att jag märkte nåt. De två tidigare dagarna har han bara gråtit när han varit trött istället för o sova. Men nu så ligger han o sover med sin alfons snutte i sin säng <3

Så nu ska jag passa på att ta en dusch när miniman sover!


Kommentarer
Postat av: Sara naess

Det är så skönt när man får en god natts sömn!! Hoppas det håller i sig oxå! Kram till er!

2011-10-14 @ 11:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0