Frisörbesök =)

Jaaa!!! Idag äntligen har jag varit på mitt efterlängtade frisörbesök. Det blev ju som jag tidigare nämt inställt för 5v sedan. Var ju någon som tittade ut och såg dagens ljus då! Blev lite toppning av längderna på håret och tillfixande av luggen som inte längre var någon lugg utan bara en tjock tuss (eller nåt i den stilen!) Även en uppfräschande färgning blev det! Så egentligen inget drastiskt men oj vad bra det känns för själen =)


Resultatet!

Medans jag var hos frisören så var jag dessutom utan Melvin. Det var en väldigt konstig känsla att åka hemifrån utan honom. Det har jag inte gjort sedan han föddes. Har inte varit utan honom mer än någon minut, detta då jag sprungit in på tex ica och Melvin och Magnus har väntat i bilen.
   Var utan melvin i 3h idag....var garanterat nyttigt för både honom och mig (och även för Magnus som för första gången var helt själv med honom!) men ojoj så mycket jag saknade vår lilla prins. Det var så skönt att komma hem och se honom alldeles rofylld ligga och sova i sin säng! Ska ta o pussa o krama massor på honom när han vaknar! Appropå att han ändå sover så hade vi en finfin natt inatt igen! Han käkade vid 24 inatt sedan 05.10 för att sedan vakna 09.40 :) han brukar ju alltid äta där mellan 23-24 någon gång men vaknar oftast mellan 03-04. Men inatt sov han alltså ända till 05.10 innan han vakna!!!!

Ikväll tror jag allt att Melvin ska få på sig sin Sverigepyjamas som han fått av Carro & Peter! Han måste ju hejja på Sverige i matchen mot Finland! Fick ju en gul och en blå pyjamas...den blåa hade han då de mötte ungern (eller vad det var) och då förlorade Sverige. Så idag får han ha den gula och så hoppas vi på att den för bättre tur med sig!!


Kommentarer
Postat av: Sara Naess

Fina Sara! Resultatet av frisörbesöket ser ju alldeles strålande ut! Kul! Ja, att vara ifrån de små liven är inte en lätt match men till slut kommer man nog in i det. Jag kan fortfarande vara lite nojig och tycka att det är jobbigt... :S haha! Men det går bättre och bättre och det ÄR SÅÅÅ nyttigt att ta hand om sig själv ibland. Ta hand om er så hoppas jag att vi kan ses snart igen! Ni kanske kan komma hit en sväng efter ett BVC besök eller nåt! Ja vi hörs väl! Kram kram

2011-10-07 @ 16:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0