Fredagsmyyyys!

Idag så var det min tur att få middagen på bordet =) Magnus fixade och under tiden så matade jag Melvin! Vet inte hur jag egentligen har lyckats hela veckan men mer eller mindre så har Magnus fått maten på bordet varje dag då han slutat jobba! Han blir allt lite bortskämd :P

Men så härligt det är att vi är hemma hela familjen tillsammans ikväll, och bara vi! Är en vecka sedan vi var det senast. Vi ska absolut inte göra något speciellt...Magnus ska följa en basketmatch via datorn, jag tittar väl lite på idol i brist på annat och Melvin...ja han tänker förhoppningsvis sova alternativt vara en glad o vaken kille!!! Just nu gör han det förstnämnda.

Var en sväng till Gränby idag och hittade en fin skjort-tunika som jag kan ha på mig nästa helg då svärmor fyller 60. Kanske rent av kan ha den på Melvins dop också om jag inte hittar något annat att ha på mig!!! Men det är ju ett tag kvar dit så först o främst är det nästa helg som gäller.

Nu i helgen har vi inte så värst mkt planer! Magnus ska iväg på lite jobb imorn, och Matthias kommer och börjar fixa elen ut till förrådet. Så vi får lite värme där samt ljus. Så kan man slippa ta med sig en ficklampa för att hitta det man söker. På söndag har vi absolut inga planer alls.....eller ja, Magnus har ju alltid lite jobb men hör liksom till nu känns det som. Att Magnus skulle ha en 100% ledig helg finns inte på världskartan.

Men nu...

FREDAGSMYYYYS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0