Fnattnatt!

Ytterligare en helg är snart till ända. Dock har den här helgen haft väldigt mycket familjemys och det är jag så glad över! En helg då Magnus inte har behövt jobba 12-22 hela tiden. Han har jobbat lite, men lite lagom. I fredags kväll så kom Jocke & Madde över o åt annanaspaj samt titta på transformers 3. En mysig kväll. En rolig grej är ju dock att jag har nu sett transformers 2 och 3 men inte första filmen!
   Igår så passade jag på att åka med Magnus in till stan när han skulle se och skriva om en basketmatch. Under tiden han gjorde det så tog jag en promenad inne i Uppsala och en sväng förbi ett apotek där jag köpte en ny nappflaska åt Melvin! Vårt lilla matmonster klarade sig inte längre på våra små flaskor som vi fått i babyboxarna man fick då man var gravid.
Det var helt fantastiskt väder igår...så jag njöt verkligen av o promenera runt i det fina vädret, och Melvin sov hela tiden! Dagen/kvällen avslutades med grillning här hemma och sen mys i soffan med hela familjen <3

Natten till idag var helt tokig!! På ett positivt sätt =) Melvin hade nå hungerfnatt igår kväll halv9. Han åt o åt o åt. Det verkade inte finnas någon stopp i honom. Efter en väldans massa käk så blev han mätt och somnade som en liten tok. Och sov, läs o häpna, till 02.40 inatt. Ny tankning av lilleman då och han somnade om och sov till 07.30. Ytterligare en ny tankning och han somnade om IGEN. Den här gången sov han till 10.30. Det bästa var att även jag och Magnus hade somnat tidigt igår...vi båda somnade vid 23 så vi alla 3 har varit väldans utvilade och pigga idag =) Hihi hoppas detta är en ny rutin för lilleman...att toktanka innan han somnar och sen sova lääänge!!
   Idag har det varit en hemmadag! Jag har städat bottenvåningen medans Magnus var på Lännaborg och titta på fotboll! Nu blir det mat här hemma och sen är det Magnus tur att ta en sväng om med snabeldraken på övervåningen!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: barbro ntandou

snabeldraken - vilket bra namn!!

2011-10-07 @ 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0