Engångsföreteelse....

...eller nya rutinen?
   Ja det är frågan!! Inatt är det nästan så man faktiskt får säga att Melvin sov hela natten. Mellan 23,20 - 05.40. Han halvvaknade till en gång 03.20. Så jag gick upp gjorde som vanligt o gick in i hans rum o gav honom hans napp o tände myslampan för att sedan gå till köket o fixa mat åt honom innan jag brukar gå in o hämta honom i hans säng! Men när jag gjort hans mat o kom in i hans rum så sov han så gott igen. Så jag struntade i hans mat då o släckte hans lampa o gick o lade mig själv igen. O han sov till 05.40. Helt galet =) Lite käk i magen och sen somnade lilleman om i sin säng och sov till 10.15!!  Håller tummarna för att detta är nya rutinen!!!
   Han är så liten Melvin, 8v imorn, o ändå händer det så mkt!!! Häftigt =)

Idag är Magnus på kontoret i Stockholm så vi har verkligen ett lugnt hus här hemma. Katterna sover och även Melvin just nu.
   Jag har iaf dammsugit idag och tagit fram kyckling till middag. Pratat med bästaste Fian i tele 1h :P hihi det har liksom blivit lite vardagsrutin för oss!! Att höras varje dag mellan mån - tors!! Riktigt mysigt :) Nu ska jag gå upp o leta fran en "ljuskula" eller vad man ska kalla den i vårt röriga förråd....en lampa som jag i fjol hade i vårt lilla fönster i trappan som gör under nu i mörkret på kvällarna!

Kramis på er alla i höstrusket!


Sötnosen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0