En dag på stan

Idag har jag och Melvin varit på stan o fikat och babblar strunt med Erika :) Så mysigt så!!! Det blev fika på café Kardemumma som ligger inne på stadsbiblioteket!!! Riktigt mysigt och sååå barnvänligt. Satt där ett par timmar innan det blev en lite trip på staden.

En tur in på Gina Tricot. Köpte den här blusen
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_130755 i cremevitt i fredags när jag, Magnus o Melvin var på Gränby. När jag då kom hem så testade jag den till de byxor jag hade tänkt mig och ett linne under. Då insåg jag att bandet som hänger i halsen på bilden inte var med hem. Så idag gick jag in på Gina på stan och pratade med dem om det och jag fick då ett band med mig hem!!! Kändes bra....blusen var ju inte alls lika kul utan de bandet. Fortsatt så traskade jag och Erika till kappahl. Även i denna butik sålyckades jag med det jag hade tänkt mig. Skulle ha nya strumpor till Melvin och så var jag ute efter en kortärmad vit body till Melvin. Sagt och gjort så hittade jag det jag sökte även där =) Så det var en himla lyckad tripp för min del!
   Vi begav oss sedan till dagens sista stopp på stan! Skopunkten. Erika hade köpt ett par vinterskor där i fjol som hade kapsejsat totalt. Dåligt tycker jag efter bara en säsong. Nu visade det sig att samma modell på sko fanns. Så då sa jag åt henne att fråga om du får reklamera de gamla. Sagt och gjort. Hon fick avdrag och de tog tillbaka de söndriga skorna och Erika behövde endast betala 120 kr. Så kort sagt var det en väldans lyckad dag på staden!! Både fika, sällskap och shoppingmässigt =)

Sedan jag kom hem från stan så har det ätits middag och Melvin har badat! Nu sover lillM, och jag & Magnus sitter och tittar på Rosa Bandet galan! Så nu får datorn åter ställas till sidan och jag ska fortsätta titta på Rosa bandet galan.....ni har väl alla gjort något för bröstcancer forskningen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0