2 månader.

Det är helt galet så fort tiden går. Idag är vår lille sötnos 2 månader. Enligt oss så är han en av de snällaste 2.månaders bebisar som finns...sover massor om nätterna och är snäll både hemma och när vi går bort =) <3Melvin<3

    

Helgen är till ända nu och den har varit fullspäckad. I fredags kväll var Carro här hemma och myste med mig och Melvin då Magnus jobbade =) Igår lördag så var det 60:års kalas på schemat. Svärmor fyllde år. Sen fick vi lite fnatt här hemma igårkväll o hade yatzy-mästerskap :P Jah vann 5 av 7 matcher!!!
   Idag var det först vägmöte här hemma innan hela min fina familj begav sig till Sigtuna för o mysfika med fina Madde!!! Kanonmysigt...det enda som saknades var solen. Ikväll har jag bakat macarons till Olivias 5;års kalas på söndag.

Det får vara allt för idag. Hör att Melvin håller på o vakna...så han ska få mat o sen ska både han och jag besöka John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0