I tisdagsmorse...

.... letade jag och Magnus osm tokar efter Bamse. Eftersom han numer inte får vara i sovrummet då vi inte är hemma så var det viktigt att vi visste vart han var innan vi båda skulle åka hemifrån. Vi ropa o ropa och försökte locka honom med mat o ja, jag vet inte allt vi pysslade med. Tillslut efter många om och men samt turer upp och ner i trappan så gick jag in i "pysens" blivande rum. Där står fina vagnen, som vi faktiskt redan köt för att vi gjorde värsta kapet och tjänade 5000:- på en sprillans ny Brio kombi. O vad låg i vagnen om inte söta Bamse!



Annars så flyter veckan på som vanligt! Allt är kanoners förutom den förbaskade ryggen som blev arg på mig redan i måndags då jag började arbetsveckan med en 12h's dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0