Första kommentaren...

Igår kom det då äntligen. Ja faktiskt äntligen, känns som att jag har väntat ett tag på att någon modig förälder skulle våga säga något om mage min!
   Igår så kom en mamma för att hämta sitt barn. Barnet var på andra sidan mig och jag visste inte om mamma tilltalade mig eller sitt barn, hon sa; - Jag ser att du har börjat ändra utseende! dumma jag frågade, - pratar du med mig eller *biip*? Med dig och så klappa hos sig själv på magen!!! Ja svarade jag och log lite snällt. Grattis grattis sa hon och såg glad ut!!! Så det var en positiv första reaktion från en förälder!!

Idag var jag så trött på jobbet. Sov dåligt inatt..vaknade klockan 02 och var säker på att jag hade försovit mig och efter det var det precis som att kroppen inte vågade somna om ordenligt av rädsla för att försova sig. Tur som var då att jag har en så snäll man som var i stan då jag slutade jobba så jag fick skjuts hem. Hemma vid halv5 och jag somnade på studs och sov 2h!!!! Underbart.

Just nu sitter jag ensam i soffan en fredagskväll. Det är nog första gången någonsin det händer.....åtminstone då Magnus faktiskt är hemma. Men stackars älsklingen började må dåligt efter middagen så han har redan somnat. Har en Bamse som sällskap här i soffan nu och så hoppas jag att älsklingen mår bättre imorn när han vaknar!!

Nu blir det strax till att se utröstningen i Let's dance och sen skulle jag tro att även jag kommer att somna gott =)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0