Play igen!

Jahopp nu känner jag att det är dags att börja skriva i min kära blogg igen! Semestern har gjort entré, första officiella dagen idag och det är enormt länge tills det är dags för mig att jobba nästa gång.

Är inne i v 30 av graviditeten, dag 206/280, helt galet!!!! snart är det dags :) Längtar oerhört mkt!!! Allt är frid o fröjd. Förutom att ryggen inte riktigt är min vän. Dock känns det bättre idag. Det är lugna dagar som gäller. Absolut kan jag ju hitta på med saker men det gäller att ta allt i den takt som kroppen tycker och inte i min normala galna takt där allt ska gå i hundraåttio helst.

Just nu är det lite av varje på agendan! Håller på med en pärltavla som kommer bestå av 5400 pärlor innan den är klar! Lovar att lägga ut en bild då den är klar och personen som ska ha den har fått den! Ska en vända till ikea idag för att införskatta en ram :)
   Får finbesök av Erica o Isak imorn!
   "Kidnappning" av Pernilla & Ivan på torsdagskväll....hihi de vet ingenting mer än att de kommer bli upphämtadehemma efter jobbet! Resten har jag o Magnus planerat :)
   Ja, som sagt det händer lite av varje i veckan men också utrymme till vila!!

Men nu är det dags att fixa lite lunch innan jag ska ta bussen in till stan!!!

Kul att skriva igen! På återseende!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0