mysdag!

Dagen idag har varit riktigt härlig :)
  Hann med det jag skulle på stan i form av, inköp av mer pärlor till mitt pärlprojekt, 1m tyg, underkläder samt ett par shorts för ett presentkort som hemskt gärna ville bli använt!!!! Sedan vidare till ikea för inköp av en ram!!

Väl klar på Ikea så mötte Magnus upp mig där och vi åkte en vända till Thuns =) Magnus ville ha nya pikétröjor, och av någon bra anledning så brukar han alltid hitta det där! Jag fann mig två par leggings, en finklänning till brors 30 års fest i juli och en scarf :) Riktigt nöjd med dagens shoppning jag! Hihi vi köpte faktiskt även de första kläderna till pysen....kunde inte låta bli. Är ju mindre än 10 veckor kvar nu! lägger in en bild på kläderna efter det här inlägget :)

En mysig dag med lite skön egentid och en mysig kväll tillsammans med älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Svägis

Jättesöta kläder blev det, tycker du hållt dig länge. Själv hade man ju inte kunnat låta bli att handla massa smått å sött till bébén :) Kramis

2011-06-27 @ 23:11:06
URL: http://lalleochnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0