Mys med härliga vänner!

Idag har sommaren verkligen gjort entré! Det har varit varmt och soligt hela dagen. Inte från strax innan 23 ikväll tog jag på mig en kofta då jag och Magnus satt ute på altanen och filura lite tillsammans :) Det är riktigt sommar de när man sitter i tunika o kofta ute så sent utan att frysa!!

Dagen har varit riktigt härlig, hade Erica och Isak på lunchbesök :) Var verkligen super trevligt. Alldeles för länge sedan vi sågs. En gos spenatsoppa med nybakat bröd blev dagens lunch och så hade Erica o Isak med sig jordgubbar som vi mumsade på till efterrätt. En suverän dag i skuggan under markisen!
   En stunds vila blev de då mitt finbesök hade åkt hem! Underbart med semester då man kan göra det som kroppen ber om!!
   Magnus skulle iväg till Enköping ikväll och titta på fotboll och jag hade ingen lust alls att sitta själv hemma. Så jag tog mig friheten o ringde o fråga Fia om hon skulle vara hemma ikväll. Det skulle hon så jag bjöd in mig själv lite fint på besök. Trevligt det också =)
   Så en himla trevlig dag har det varit, gott sällskap hela dagen men ändå lugnt för kroppen!!!

Nu ska jag fortsätta se på filmen "Erin Brookwich" på tv!

Natti natt söta skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0