vuxenpoäng!

Dagen igår var kanon mysig =) Donade lite här hemma på förmiddagen så det inte ska se ut som ett krig här när svärfar ska ta hand om kissarna!!
   Och efter lunch kom Sara och hennes lilla wille på 6 månader  och hälsade! Vi gjorde inte annat än o satt i soffan och pratade, frack te o mumsa jordgubbar!! En riktigt skön och mysig dag! Klockan sprang iväg till nästan 18 innan de åkte hem. Men det var bara trevligt så det gör inte ett dugg! Tack för besöket, hörs av sen när vi kommit hem från Ystad och ni varit iväg på eran tripp!!! <3

Idag har jag gjort så lite som möjligt än så länge. Har ringt och efterlyst min sjukgymnast och han skulle ringa upp. det har han inte gjort ännu och jag ringde vid 0930 imorse. SUCK. Jag blir smått galen. Pratat med bror i telefon en timme har jag också gjort....hehe det hör iofs till vanligheterna då han kör sin långa runda och jag är ledig =)
   Ska dock samla på mig mera vuxenpoäng ikväll. Är bjuden på tupperware-party! Och fina Carro ska sällskapa med mig dit! får väl se om vi hittar något spännande. Har blivit avrådd att köpa deras äggskärare som är helt värdelös.

Kom på ett litet bekymmer igår då Sara & Wille kom! Vi skulle behöva fixa nå rampliknande grej upp för trappan tilll huset....Så man smidigt kan komma in med barnvagnen om det inte är någon mer hemma och man kommer hem själv. Antingen något man lägger dit då man behöver den eller om man på något vis kan sätta fast något, ja det tål att kluras på! Får väl ta med mig papper o penna i bilen till o från Ystad så kanske vi kan lyckas klura ut något på de 140 milen vi ska avverka. =)

nu blir det en dusch och sen lite mer lata-mig innan det är dags att fixa middag!!!

Dagens middag; Korv stroganoff!!!

Puss o Kram
Skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0