D - dagen.

Dagen med stort donar D börjar lida mot sitt slut.
   Efter en vansinnigt lat morgon så vaknade Magnus tillslut ur sin lilla koma....sisådär runt 13 kom han ur sängen och vi kunde sätta fart och göra nåt här hemma vid 14 då han fått i sig frukost o sådär. (jag var uppe strax innan 10) Lite frustrerande att han är en sån latmask på mornarna/förmiddagarna då han är ledig. För det blir ju inget gjort från halva dagen har gått och sen istället så jobbar han ända tills det är dags att sova på kvällen. Stiga upp vid 11 kunde väl vara en bra tid!
   Blev massor av bra gjort på eftermiddagen idag och sen ikväll har Magnus & Jocke varit kanon flitiga där ute. Men nu var de klara med projektet att jämna ut runt förrådet. Då tycker Magnus att han ska fortsätta jobba ute o jag tycker han kan vara lite social med mig.....detta då vi faktiskt får besök imorn som är här en vecka och var ju inte direkt så bara han och jag umgicks när vi var på semester i Ystad! Var ju mysigt att träffa familjen o så men ibland vill man bara få vara vi 2. Vi ser det bara inte på samma sätt jämt o ständigt. Lite frustrerande när det dessutom är en massa gravidhormoner i omlopp.

Som sagt imorn får vi besök, det är bror och Nettan som kommer på besök och de ska vara här en hel vecka =) Kommer säkert bli väldans mysigt! Vi ska hämta dem vid 16 snåret på Uppsala station imorn! 
   Ska till Barnmorskan imorn också! Se vad hon har att säga. Jag tänker iaf inte gå där ifrån innan jag har med mig ett intyg om min rygg antingen från barnmorskan eller sjukgymnasten. Så kan bli en intressant morgon imorn. Jag återkommer under morgondagen med resultatet =)

Nu blir det "kniven på strupen" på tv med mig själv o katterna! Magnus har fastnat där ute. Tråk.

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0