Paket i brevlådan!

Dagarna rullar på och skönt är det!!!
Dag 236/280.

Vila hela dagen i soffan igår fram till 15 då jag och älsklingen begav oss till Fullerö handel för att byta 2 saker som blev ett felköp. Istället åkte vi hem med världens gosigaste filt till "pysen" detta då tiden för öppet köp hade gått ut och vi endast fick byta felköpet till annan/andra varor. Jag är helnöjd, för filten är underbar. Den lilla utflykten som tog typ 15 minuter i butik följdes av att vi åkte hem till söta familjen Andersson/Naess =) en riktigt härlig kväll med mysiga samtal mellan alla vuxna och bus med lillkillen! jösses vad mkt det händer med de där små bara på typ 2-3v. Wille gillade att klappa i ansikten och försöka ta tag i ansiktet för o mysa...så jag bjuder på att han lyckades få till två rivmärken i ansiktet på mig. Det är ju faktiskt lite charmigt!

Dagen idag har varit en trött dag. Sov som en kratta inatt på grund av ryggen =( Men masade mig in till stan en vända för en liten fika med Anna och hennes söta barn! hur mysigt som helst då det var länge sedan vi lyckades få till en dejt. Tog kvart över två bussen hem och somnade som en klubbade säl så fort jag kom hem och sov i 2h. Haha jag som bara skulle vila lite granna. Skönt var det iaf och jag är glad att jag somnade för ryggen är inte alls min vän idag....vet inte riktigt vad jag ska hitta på med. Får hoppas på att älsklingen hittat nå smaskigt godis på eckeröbåten som botar ryggen ikväll när han kommer hem!

Idag fick "Pysen" sitt första paket på posten!! Inte alla som hinner få paket i brevlådan innan de ens är födda =) Det var från morbror Marcus och moster Nettan, jätte fina/coola kläder =) Två par byxor, ett par vita och ett par svart/vit randiga samt två mössor i samma färger. på alla plagg utom de randiga byxorna står det "born 2011" på ett eller annat sätt!!! Sen var det även ett super coolt set med short o tröja. Så hoppas det ännu är sommarvarmt någon dag då pysen tittar ut så han kan använda det :) Pysen hälsar o tackar så mkt!!!

Nu blir det en svalkande dusch och efter det ska jag nog sätta mig ute på trädäcket o måla naglarna :) Fortfarande jätte varmt ute! Fast kan nog vara ganska behagligt i skuggan!!

     
                          Byxorna,                          mössorna,               shorts + tröja                        

Tjingelong!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0