Dag 213 av 280.

Nu är mardrömshelgen över och skönt känns de!!! Nu är det bara o rycka upp sig och ta nya tag :) Hade kanske den lataste helgen av alla någonsin den här helgen som var. Magnus var iväg på svensexa hela lördagen och det var så kvavt o äckligt vart jag än rörde mig så jag satt mest i soffan som en halvdöd människa  och orkade på sin höjd prata med bror o svägerska på msn. Det var så klibbigt o jobbigt att jag tom önskade regn & åska. Då är det illa eftersom jag är super åskrädd. O de framförallt, om jag är själv hemma.

Bättre luft igår, nästan så det var "kallt". Men oj så skönt det var. Var härligt att kunna sätta på sig en tunn kofta när man skulle ut istället för o rinna bort! Men inte gjorde vi mkt vettigt här hemma för de. Peter & Carro på en liten visit mitt på dagen, annars gjorde vi så lite som möjligt. Tittade på film o käka pizza :P

Verkar inte bli nå super väder idag heller....det är alldeles gråmulet ute och 16 grader visar termometern.. Men vad gör det när man ska få finsbesök i form av Sara o hennes lilla Wille under dagen!! Ska bli hur mysigt som helst! Sen får vi se, ev blir det hem till Carro & Peter ikväll för att se på fotboll. Det är Djurgården - Helsingborg som ska spela, topplag mot bottenlag. " DIF fantaster och en HIF fantast och så lilla jag där mitt emellan. Hmm, kan bli intressant! Vad tror ni kompisar....kommer ni va så inne i matchen att jag bör ta med lite pärlor o ståltråd o göra en trollslända :P Men innan vi kommit så långt i dagen så MÅSTE det verkligen dammsugas här hemma. Ser ut som om en orkan dragit fram här.
  
Har gått in i vecka 31 av graviditeten, dag 213 av 280 idag. Woho, det närmar sig!! Längtar efter att få ut den lilla krabaten nu som uppenbarligen börjar få det ganska trångt i magen. En och annan fullträff har det nu lyckats bli på revbenen, inte helt skönt kan jag berätta.



Magen nu i v 31!

På torsdag bär det av iväg till Ystad!! Ska bli mysigt. Veckans stora punkt under vår tid där nere är brorsans 30;års fest som går av stapeln på lördag :) Mys mys!!

Nu: frukost

tjing tjong!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tror verkligen inte att du behöver ta med nåt pyssel.. <3 Å i "värsta" fall kan vi ju sysselsätta dig med att baka nåt så att du får testa vår röda supermaskin också.. hihi.. Nä du sötis, du behöve r inte vara oroligt! Hoppas vi ses sen, det vore mys! Kram! <3

2011-07-04 @ 10:29:34
Postat av: Flugis

hihi!!!

Var ju bara tvungen att skriva så :P



Kraaam

2011-07-04 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0