1 dygn i Ystad.

Nu har vi varit här nere i söder lite mer än ett dygn.
resan ner igår gick alldeles utmärkt efter att vi kommit förbi Södertälje. Då rann trafiken på. innan det så var det väldans segt att ta sig ur Stockholm och mot Tälje. Men sen så flöt det på och vi var nästan på minuten hemma hos min bror efter 7h i bilen. Gick faktiskt över förväntan med min rygg...vår Kia är ju så himla bra! Man kan ställa in sätet så bra att jag kunde ändra ställning för ryggen lite när det behövdes under resan! Perfekt =)
En middag senare och 9 kladdkakor så tog vi den sista milen in till Ystad för att komm fram till Gäststugan på området där både mamma och pappa bor. En lägenhet med 2 rum och kök som är omgjord lite till en uthyrningslägenhet. Den kommer nu vara vårt "hem" fram tills på torsdag då vi beger oss hemåt Uppsala igen!

Varit en sväng till Kusinens sportbutik i Tomelilla idag samt en vända på BoOhlson. Magnus lyckas som vanligt alltid köpa något när vi är där...idag blev det en pikétröja, en jacka och en skjorta. Vi köpte även två body's till pysen! Har ju som ni sett nedan på bilderna fått jätte fina kläder av mamma som hon sytt men vi har i stort sett inget som passa lillkrabaten då han tänker se dagens ljus! Så köpte två småtting-body's som bör passa när han tänker titta ut till oss!
Kvällen har tillbringats med pappsen! Vi har varit ute o ätit tillsammans och sen bara varit hemma hos honom & Eva o sällskapat!

Imorn är veckans stora event under resan! Brors 30 års fest!!! Ska bli kul :) Skoj att träffa alla man känner samtidigt som jag hoppas det inte blir för varmt för då blir jag så matt o trött. Ska få smarrig (hoppas jag) smörgåstårta, kladdkaka och lite annat smått och gott imorn, och allt är Laktosfritt!!!!!!!!!! Fantastiskt =)
Men dags att krypa ner i den (inte allt för sköna) sängen här och se till att vila o sova mååååånga timmar! Klockan 11.30 bär det av till bror imorn!

Seee ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0